W najnowszym odcinku podcastu „Reklama w mediach społecznościowych” rozmawiam z Jakubem Prószyński, autorem bloga Pijaru Koksu o kreatywności.
Jakub zdradza czemu uważa, że nie jest kreatywny (polecam przed rozmową zajrzeć na jego bloga – link poniżej), definiuje kreatywność, doradza w jaki sposób tworzyć kampanie, które są postrzegane jako kreatywne.
Wspólnie dochodzimy również do odpowiedzi na pytanie „czemu człowiek wpada na najciekawsze pomysły przy kąpieli”.
Komentujemy także ciekawe kampanie, które przeprowadzane były głównie w mediach społecznościowych (m.in. głośną kampanię Olx).
Zapraszam na bloga mojego rozmówcy: http://pijarukoksu.pl / https://medium.com/jakub-prószyński
Polecam przez Jakuba serwisy, gdzie można szukać inspiracji:
https://danieleckler.com/best-social-ads
https://deckofbrilliance.com
https://econsultancy.com/the-best-social-media-stories-and-campaigns-from-january-2020
Zapraszam do wysłuchania nowego odcinka i podzielenia się swoimi uwagami